ACB, gevestigd op een topligging in Westerlo, is een familiaal en ondernemend bedrijf. We zijn invoerder van verschillende topmerken van warmtepompen,airconditioningenventilatiesystemen. Onze klantenzijn installatiebedrijven en groothandelaars in heel België, met wie we een sterke band hebben opgebouwd.
Door onze groei en de bijhorende professionalisering zijn we op zoek naar een extra collega die verantwoordelijk zal zijn voor onze logistieke activiteiten.
LOGISTIEK VERANTWOORDELIJKE
Als logistiek verantwoordelijke ben jij de spilfiguur in de dagelijkse logistieke werking. Je zorgt ervoor dat alles – van administratie tot planning – op wieltjes loopt. Je ondersteunt de operationele werking van A tot Z en bewaakt de stroom van inkomende en uitgaande goederen tot in de puntjes. Je bent een cruciale schakel in de logistieke keten van ACB. Met jouw organisatorisch talent, administratieve nauwkeurigheid en hands-on mentaliteit zorg je ervoor dat alles in het magazijn op rolletjes (of beter, op pallets) loopt. Je denkt actief mee over optimalisaties en werkt nauw samen met andere afdelingen zoals aankoop, orders en sales.
Ben jij een logistiek verantwoordelijke met administratieve skills? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Verantwoordelijkheden
Je stelt de planning op voor inkomende en uitgaande goederen en stemt deze af met transporteurs en collega’s.
Zorgen voor een vlotte en correcte goederenontvangst, -opslag en –verzending.
Toezien op orde, netheid en veiligheid in het magazijn.
Documenten verwerken in ons softwarepakket Afas.
Beheren van personeelsplanning en opvolgen van prestaties.
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor je team bij operationele vragen of problemen.
Afstemmen met andere afdelingen zoals customer service, serviceteam en inkoop om een feilloze service te garanderen.
Je waakt over een correct voorraadbeheer en voert administratieve taken uit rond leveringen, retours, stocktellingen en goederenontvangsten.
Je denkt proactief mee over verbeteringen in onze magazijnprocessen.
Je houdt de magazijnprocedures up-to-date en zorgt voor de naleving van de veiligheidsvoorschriften.
Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie (mail en post).
Je stelt rapportages op en rapporteert rechtstreeks aan de operationeel verantwoordelijke.
Profiel & persoonlijkheid
Je bent administratief sterk en hebt ervaring met softwaretoepassingen voor magazijnbeheer. Ervaring met AFAS-software? Laat zeker van je horen!
Je bent organisatorisch ingesteld, denkt vooruit en stelt de juiste prioriteiten. Ervaring met een extern magazijn is mooi meegenomen.
Jouw vrienden omschrijven je als iemand die initiatief neemt, probleemoplossend werkt en altijdverbeterkansen ziet.
Je communiceert duidelijk, eerlijk en met respect, zowel met je team als met andere afdelingen.
Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en het Engels.
Je beschikt over een geldig attest voor het besturen van een heftruck.
Wat wij bieden
Wat wij als groeiende onderneming bieden:
Je mag je voor onze vacature als SALES MANAGER voor onze organisatie in Westerlo verwachten aan een aantrekkelijk totaalpakket. Naast een competitieve verloning en beloning op basis van jouw inzet en prestaties, mag jij je verwachten aan:
Een ongedwongen no-nonsense sfeer in een familiaal bedrijf waar je veel vrijheid en vertrouwen krijgt.
Een jong en collegiaal team dat bruist van ondernemingszin en je met een grote glimlach zal ontvangen.
Een snelgroeiende organisatie gelegen in een filevrije werkomgeving.
Een goede begeleiding in combinatie met een degelijke opleiding rond onze producten en diensten.
Een modern kantoorgebouw met alle faciliteiten. Alleen de afwasmachine laadt zichzelf niet uit.
Sla je graag een balletje of pluimpje? We hebben pingpongtafels en badmintonnetten ter beschikking.
We geven om jou: elke week is er vers fruit!
Een contract van onbepaalde duur.
Extra vakantiedagen die je vrij en in samenspraak met het team mag kiezen. Bovendien, mag jij je vakantie in uren opnemen.
Daguren (maandag t.e.m. donderdag: 8-17u; op vrijdag tot 16u)
Ecocheques van 250 euro per jaar.
Maaltijdcheques.
Een verhoogde brutopremie op het einde van het jaar. Teamwork mag beloond worden!
De mogelijkheid om een fiets te leasen. Na het fietsen kan je heerlijk douchen.
Eén keer per maand houden we met ons hele team een leerrijk en gezellig ACB-café. Ook zijn er regelmatig personeelsfeestjes.
Interne en externe opleidingen zodat jij als persoon kan groeien.
Vanzelfsprekend, kilometervergoeding en eindejaarspremie.
Hier stopt het nog niet: er staan nog enkele mooie projecten voor onze medewerkers op het programma. Nieuwsgierig geworden? We lichten je graag onze plannen toe.
Jouw kandidatuur voor deze job zal altijd discreet worden behandeld. Heb je extra vragen over deze vacature of wil je vrijblijvend een keer langskomen voor een gezellige babbel en om de sfeer bij ACB te ontdekken? Aarzel niet om ons te contacteren op 014/88 36 32 of via jobs@acbairco.
Een cv is handig om je verhaal te kennen, maar stiekem hebben we meer interesse in de persoon die je nu bent en wilt worden.